تعمیر لباسشویی در تهران

خدمات تعمیر ماشین‌ لباسشویی در تهران

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع ماشین لباسشویی می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت نمایید یا با شماره تلفن 02191035449 تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی به منزل شما توسط کارشناسان آقای تعمیرات انجام خواهد شد.

بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در تهران
اوالین فروشگاه آنلاین قطعات یدکی لوازم خانگی در ایران
نمایندگی الکترولوکس در تهران آقای تعمیرات

آقای تعمیرات،
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی

مجموعه آقای تعمیرات بیش از دو دهه مورد اعتماد مشتریانی بوده است که به خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز داشته اند. این مجموعه فوریت خرابی ماشین لباسشویی را به خوبی درک می کند. از این رو، با گروه پرشماری از تکنسین‌های آموزش دیده در زمینه انواع مدل‌ها و برندهای ماشین لباسشویی خدمات خود را با کیفیتی کم نظیر و در زمانی کوتاه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مشکل دستگاه‌تان هر چه که باشد، مجموعه آقای تعمیرات در کنارتان است تا در اسرع وقت به تکنسین‌های ماهر و توانمند دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول:

تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین لباسشویی آقای تعمیرات در چه سطحی است؟

تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی آقای تعمیرات دارای مدرک فنی حرفه‌ای بوده، بیش از 10 سال سابقه تعمیرات دارند و هر ساله با توجه به فناوری روز، آموزش‌های لازم را در واحد آموزشی آقای تعمیرات فرا می‌گیرند.

هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟

تکنسین قبل از شروع به کار با توجه به شرایط دستگاه، هزینه احتمالی را به شما اعلام خواهد کرد و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات می‌نماید. در ضمن هزینه تعمیرات را بعد از پایان تعمیرات و تست دستگاه پرداخت خواهید کرد. تمامی هزینه‌های پرداختی شما طبق تعرفه و تحت نظارت آقای تعمیرات است.

گارانتی خدمات آقای تعمیرات چه مدت و شامل چه مواردی است؟

کلیه خدمات و تعمیرات ارائه شده توسط شرکت آقای تعمیرات همراه با ۶ ماه گارانتی ارائه می‌شوند. در صورتی که طی مدت ۱۸۰ روز، مشکل برطرف شده توسط تکنسین آقای تعمیرات تکرار شود، دستگاه مجددا بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.

آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟

بله. تکنسین قبل از مراجعه در زمان مشخص شده، جهت اطمینان از حضورتان در منزل با شما تماس خواهند گرفت.

نحوه انتخاب تکنسین ماشین لباسشویی در مجموعه آقای تعمیرات به چه صورت است؟

تکنسین‌هایی که در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی فعالیت می‌کنند، پس از ثبت درخواست همکاری، در آزمون‌های تخصصی شرکت کرده و پس از قبولی در آزمون و عبور از فیلترهای اخلاقی لازم همکاری خود را با آقای تعمیرات آغاز می‌کنند.

وجه تمایز آقای تعمیرات با سایر مراکز تعمیرات چیست؟

آقای تعمیرات از تکنسین‌های آموزش دیده و با تجربه استفاده می‌کند، خدمات خود را همراه با گارانتی ۶ ماهه ارائه می‌دهد، بر هزینه‌های دریافتی توسط تکنسین‌ها و شیوه کار آنها نظارت دارد و به دلیل حضور تکنسین‌ها در نقاط مختلف استان‌های تحت پوشش، در ارائه خدمات سرعت عمل بالایی دارد.

تکنسین‌های اعزامی به لحاظ اخلاقی و امنیتی قابل اطمینان هستند؟

تمامی تکنسین‌های آقای تعمیرات علاوه بر اینکه از دانش فنی و تجربه کافی برخوردارند، از فیلترهای اخلاقی لازم عبور کرده‌اند و دارای مدرک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی هستند.

اگر از خدمات ارائه شده راضی نباشم، چه اتفاقی می افتد؟

جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات باکیفیت از مهمترین اهداف آقای تعمیرات است و به همین دلیل تمام خدمات این مرکز با 6 ماه گارانتی همراه هستند. در صورتی که از خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما راضی نباشید، مشکل از طریق واحد نظارت آقای تعمیرات پیگیری خواهد شد.

    درخواست تعمیرات
    1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

    تعمیر لباسشویی در تهران

    سرویس و تعمیر لباسشویی (همراه با جدول هزینه‌ها)

    امروزه لباسشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم هر خانه‌ای است. بنابراین در صورت خرابی و بروز مشکل در کارکرد نرمال آن، زندگی روزمره ما دچار اختلال می‌شود. بسیاری از افراد برای استفاده از بهترین لباسشویی های موجود، به سراغ برندهای خارجی گران قیمتی همچون ال جی، سامسونگ و بوش می‌روند. اما حتی بهترین برندها نیز بالاخره دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اگر دستگاه‌تان خراب شده اجازه ندهید لباس‌های کثیف روی هم تلنبار شوند، بلافاصله جهت تعمیر لباسشویی و جلوگیری از تشدید مشکل آن اقدام کنید.

    مرکز تخصصی آقای تعمیرات دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل های ماشین لباسشویی از جمله ال جی، سامسونگ، آاگ، کنوود، بوش، کندی و … است. تکنسین های این مجموعه آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات  دیده اند و با تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه آشنایی کافی دارند. از این رو برای تعمیرات دستگاه شما انتخابی مطمئن محسوب می شوند.

    اگر ساکن تهران و البرز هستید می‌توانید برای تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی روی آقای تعمیرات حساب کنید.

    نصب ماشین لباسشویی، توسط تکنسین‌ های ماهر

    نصب لباسشویی مستلزم مهارت و داشتن شناخت کافی نسبت به دستگاه است. ممکن است تصور کنید که نصب پروسه‌ای ساده و آسان است و هر کسی می‌تواند آن را انجام بدهد. با این حال، هر خطای کوچکی در حین نصب دستگاه می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به خرابی‌های کوچک و بزرگ و در نهایت آسیب دیدن دستگاه منجر شود.
    از این رو توصیه می‌شود، نصب ماشین لباسشویی خود را به یک فرد آموزش دیده و ماهر بسپارید تا متحمل هزینه‌های بی مورد نشوید.

      درخواست تعمیرات
      1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

      تعمیر یا تعویض، کدام یک به صرفه است؟

      رعایت نکات مراقبتی و مراجعه به مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی در زمان بروز خرابی، قطعا به کارکرد بهینه لباسشویی و همینطور افزایش عمر مفید آن کمک خواهد کرد. با این حال، ممکن است در مقطعی از زمان لباسشویی شما دائم دچار خرابی شود و مجبور باشید در بازه‌های زمانی متفاوت برای تعمیر آن هزینه کنید.

      تعمیر قطعات ماشین لباسشویی همواره اولویت مجموعه تخصصی آقای تعمیرات بوده است. تمامی تکنسین‌های این مرکز، با اولویت قرار دادن رفاه حال مشتریان، تلاش می‌کنند قطعه معیوب دستگاه شما را به دقت تعمیر و دستگاه‌تان را راه اندازی کنند. اما در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، تعویض قطعه با یک قطعه اصلی و اورجینال، تنها گزینه تکنسین خواهد بود.

      برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار لباسشویی آقای تعمیرات تعمیر/ تعویض می‌شود:

      • تعمیر لاستیک دور درب لباسشویی
      • تعمیر قفل لباسشویی
      • تعمیر یا تعویض خازن لباسشویی
      • ترموستات
      • المنت حرارتی
      • پمپ تخلیه
      • شیربرقی
      تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران

      مرکز مجاز تعمیر لباسشویی آقای تعمیرات

      تعمیر انواع لباسشویی اعم از درب از بالا، درب از جلو، دوقلو و لباسشویی درب فضایی، سال‌هاست که در میان خدمات گسترده آقای تعمیرات قرار دارد. این مرکز با هدف قرار دادن آرامش دارندگان تمامی‌ مدل‌های ماشین لباسشویی، خدمات تعمیر خود را به تمامی‌مدل‌های این دستگاه گسترش داده‌است. این امر با توجه به حضور تکنسین‌هایی که در زمینه‌ تعمیر برندها و مدل‌های متفاوت از لباسشویی مهارت دارند، محقق شده است.

      پروسه عیب یابی دقیق دستگاه شما توسط تکنسین‌های ماهر آقای تعمیرات، با کیفیتی کم نظیر و دقت قابل توجه انجام خواهد شد. تکنسینی که برای تعمیر دستگاه‌تان اعزام می‌شود در زمینه برند و نوع دستگاه شما تخصص دارد. به این ترتیب که برای تعمیر لباسشویی دوقلو، تکنسین متخصص در همین نوع و برای تعمیر لباسشویی درب از بالا متخصص در تعمیر همین نوع از دستگاه اعزام می‌شود.

      از مهم‌ترین مزایای دریافت خدمات از مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی آقای تعمیرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • ارائه گارانتی 180 روزه تعمیرات
      • تعمیر لباسشویی در محل
      • استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت در صورت تعویض
      • قیمت منصفانه
      • اعزام تکنسین‌های متخصص همان برند

      سرویس ماشین لباسشویی اهمیت دارد

      سرویس لباسشویی از جمله خدماتی است که توصیه می‌شود برای افزایش طول عمر دستگاه‌تان طی یک زمان بندی مشخص انجام دهید. در واقع، با سرویس لباسشویی متوجه هر گونه ایراد جزئی که برای دستگاه‌تان پیش آمده خواهید شد و به موقع نسبت به تعمیر آن اقدام خواهید کرد. مهم‌تر اینکه، رسیدگی به موقع به خرابی‌های کوچک، شما را متحمل پرداخت هزینه‌های هنگفت نخواهد کرد.

      بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران

        درخواست تعمیرات
        1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

        مشکلات متداول ماشین لباسشویی

        برخی از مشکلات پیش آمده برای ماشین لباسشویی ممکن است راه حل نسبتا آسانی داشته باشند، به طوری که شخصا از عهده آن برآیید. اما بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکاری با دانش و تجربه فنی بالا است. برخی از مشکلات متداول لباسشویی که توسط مرکز آقای تعمیرات برطرف می‌شود عبارت اند از:

        • نشت آب
        • صدای غیرطبیعی
        • عدم تخلیه آب
        • آبگیری نکردن
        • برق داشتن بدنه
        • خراب شدن لاستیک دور درب
        • نچرخیدن دیگ

        تعمیرکار ماهر لباسشویی

        تعمیرکاری که تجربه کافی دارد، آموزش دیده است و از شناخت قابل قبولی نسبت به سیستم ماشین لباسشویی برخوردار است، هم مانع صرف هزینه‌های هنگفت توسط شما خواهد شد و هم با اقدام درست به افزایش طول عمر مفید دستگاه‌تان کمک خواهد کرد. از این رو، مجموعه تخصصی آقای تعمیرات همواره تلاش کرده است فیلترهایی را برای شروع همکاری با تکنسین و تعمیرکار لباسشویی مد نظر داشته باشد و با هدف حفظ کیفیت خدمات همیشه به این فیلترها پایبند بوده است.

        تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

        اگر ساکن تهران و حومه هستید، می‌توانید برای تعمیر انواع مدل های ماشین لباسشویی روی آقای تعمیرات حساب کنید. به دلیل ضرورت تعمیرات لوازم خانگی در زمانی کوتاه، این مجموعه تلاش می‌کند خدمات مورد نیاز شما را در همان روز ثبت درخواست ارائه دهد.

        بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران

        آقای تعمیرات کدام برندهای لباسشویی را تعمیر می‌کند؟

        مهم نیست دستگاه شما چه برند، مدل و ظرفیتی دارد. آقای تعمیرات تمامی‌برندهای ایرانی و خارجی را تعمیر می‌کند. از جمله برندهای ماشین لباسشویی که توسط مرکز تخصصی آقای تعمیرات تعمیر می‌شود عبارتند از:

        • سامسونگ
        • ال جی
        • بوش
        • کنوود
        • آاگ
        • کندی
        • کرال
        • حایر
        • پاکشوما
        • ایندزیت
        • آبسال
        • و …

        مراجعه به مراکز معتبر خدمات لوازم خانگی، در زمان بروز خرابی لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد. در واقع، همواره باید ماشین لباسشویی خود را به مراکزی بسپارید که تکنسین‌های آشنا به سیستم برند دستگاه‌ شما دارند.

        به این ترتیب نه تنها دستگاه شما به درستی عیب یابی می‌شود و زمان زیادی را از دست نخواهید داد، بلکه تعمیر و راه اندازی مجدد نیز به خوبی صورت خواهد گرفت. آقای تعمیرات از تکنسین‌های متخصص در زمینه دستگاه و برندهای متفاوت برخوردار است. از این رو خدمات مورد نظرتان را با کیفیت مطلوبی دریافت خواهید کرد.

        بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران

        اگر به دنبال تعمیرکار لباسشویی در نزدیکی خود هستید، همین حالا با ما با شماره ( 02191035449 ) تماس گرفته یا از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

          درخواست تعمیرات
          1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

          هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

          هزینه تعمیر لباسشویی بسته به ایراد دستگاه شما و قابل تعمیر بودن یا نبودن قطعه معیوب متغیر است. از این رو اعلام هزینه قطعی تعمیرات، قبل از کارشناسی دستگاه توسط تکنسین، مقدور نخواهد بود. با این حال، امکانِ این وجود دارد که مبلغ حدودی خدمات مورد نظرتان در زمان هماهنگی جهت اعزام تکنسین اعلام شود. پس از پایان پروسه تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه، مبلغ اعلام شده توسط تکنسین را که مطابق با تعرفه اتحادیه است، پرداخت خواهید کرد.

          بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران

          نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1400

          ردیفمواردنرخ (تومان)
          1ایاب ذهاب65000 / 75000
          2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
          3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
          4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
          5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
          6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
          7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
          8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
          9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
          10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
          11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
          12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
          13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
          14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
          15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
          16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
          17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
          18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

          تعمیر لباسشویی در منزل

          بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران

          تعمیر لباسشویی در منزل با توجه به حضور تکنسین‌های آقای تعمیرات در قسمت‌های مختلف شهر و نزدیکی محل زندگی‌ شما، حتی در روز ثبت درخواست فراهم است. در واقع، تعمیر لباسشویی در محل، به دلیل حفظ آرامش خانواده و تسریع در ارائه خدمات همواره اولویت مجموعه تخصصی آقای تعمیرات بوده است.

          از مزایای دریافت خدمات تعمیرات در محل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

          • کاهش هزینه تعمیرات
          • عدم نیاز به پرداخت هزینه برای نگهداری دستگاه در تعمیرگاه
          • جلوگیری از آسیب به ماشین لباسشویی در حین جابجایی
          • تعمیر دستگاه در زمانی کوتاه

          ضمانت 180 روزه تعمیر لباسشویی، از خدمات ارزنده آقای تعمیرات

          تمامی ‌خدمات تعمیرات مجموعه آقای تعمیرات از جمله تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت 6 ماهه همراه هستند. به این ترتیب که اگر پس از تعمیر و راه اندازی دستگاه شما، مشکل برطرف شده توسط تکنسین آقای تعمیرات بازگشت، تکنسین دیگری به منزل شما اعزام شده و دستگاه شما بار دیگر بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.

          بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی در تهران

          خرید آنلاین قطعات یدکی ماشین لباسشویی

          قیمت جدید قطعات یدکی ماشین لباسشویی
          4.5/5 - (31 امتیاز)