تعمیر یخچال در تهران سفارش آنلاین سرویس و تعمیر یخچال. و دریافت قیمت از بهترین متخصصین سرویس و تعمیر یخچال شهر تهران (استان تهران) توسط آقای تعمیرات

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ویرپول در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران
نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در تهران
اوالین فروشگاه آنلاین قطعات یدکی لوازم خانگی در ایران
نمایندگی الکترولوکس در تهران آقای تعمیرات
 تعمیر یخچال در غرب تهران

ما کدام خدمات تعمیرات یخچال را ارئه می کنیم؟

بهترین تعمیرکار یخچال را از ما بخواهید

ما در مرکز خدمات تعمیرات یخچال آقای تعمیرات تمام خدمات سرویس و تعمیرات یخچال را انجام میدهیم. همین الان که در حال خواندن این متن هستید احتمال یخچال شما دچار مشکل شده است. یخچال شما از هر برندی که باشد یا هر مشکلی که داشته باشد ما میتونیم خیلی سریع آن را تعمیر کنیم.  چرا که ما متخصص تعمیر یخچال هستیم.

ما تمام برندهای یخچال مانند اسنوا، سامسونگ، الجی، میتسوبیشی،وستینگهاوس. فریجیدر، هیتاچی، آاگ، بوش، جنرال الکتریک، دوو، آدمیرال. بکو، کنوود،  زیمنس، ویرپول، باکنشت، کنوود، بلومبرگ. کن مور، ماژیک شف، ناسیونال، هایسنس، وست پوینت و یخچالهای ایرانی را بصورت حرفه ای انجام خواهیم داد.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی در تهران

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردم ابراز نگرانی دارند خرابی یخچال فریزر در شب و ساعات نامناسب شبانه روز می باشد. بیشترین تقاضا برای تعمیر یخچال در آقای تعمیرات در ساعات ۱۲ الی ۶ صبح بوده است. زیرا در این ساعات بیشتر تعمیرکاران یخچال از ارائه خدمات معذورند.

خبر خوب آن که کارشناسان آقای تعمیرات با توجه به تقاضای زیاد مشتریان اقدام به ارائه تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی کرده اند. اگر به دنبال مرکز تعمیرات یخچال فریزر شبانه روزی همراه با گارانتی و خدمات پشتیبانی هستید. کافیست با آقای تعمیرات که مرکز تخصصی تعمیر یخچال در تهران است تماس بگیرید. (02191035449) و از خدمات بی نظیر تعمیرات یخچال فریزر با قیمت ارزان بهره مند شوید.

 تعمیر یخچال شبانه روزی گارانتی ۹۰ روزه تعویض قطعات
 تعمیر یخچال در شرق تهران

تعمیر یخچال در منزل

از خدمات منحصر به فرد آقای تعمیرات تعمیر یخچال در منزل با ۱۵ درصد تخفیف است. تعمیر یخچال برندهای متفاوت کار هر تعمیرکاری نیست. ولی ما در آقای تعمیرات تمام تعمیرکاران خود را با جدیدترین روش های روز دنیا برای تعمیر انواع برندهای مختلف یخچال فریزر آموزش داده ایم.

تعمیر یخچال خانگی، تعمیر یخچال سامسونگ، تعمیر یخچال جنرال الکتریک، تعمیر یخچال ال جی و همه برند ها توسط متخصصین آقای تعمیرات انجام می شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم از ورود افراد به منزل شان نگران هستند. ولی تمامی تعمیر کاران آقای تعمیرات با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به تعمیر یخچال در منزل می کنند. و همین امر باعث شده مشتریان خیلی سریعتر از آنچه که تصور می کنند موفق به تعمیر یخچال شان شوند.

با ارائه خدمات تعمیر یخچال در منزل دیگر نگرانی از جهت جابجایی و هدر رفتن زمان نخواهید داشت. و در عین حال می توانید از ۱۵% تخفیف تعمیرات یخچال نیز بهره مند شوید.

    درخواست تعمیرات
    1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

    چرا مرکز سرویس و تعمیرات یخچال آقای تعمیرات؟!

    تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در زمینه سرویس و تعمیر یخچال ما در مرکز تعمیر یخچال آقای تعمیرات. که یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر یخچال است. با فراهم آوردن تیمی متشکل از بهترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران و تکنسین های یخچال. همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان عزیز هستیم.

    تمامی تعمیرکاران ما دارای سال ها تجربه و تخصص در زمینه کلیه امور سرویس و تعمیر یخچال هستند. که بطور متناوب و منظم دوره های عملی و تخصصی تعمیرات یخچال را گذرانده. و با محصولات و فناوری های جدید آشنا می باشند. لذا شما عزیزان با اطمینان کامل می توانید به ما اعتماد کنید و امور سرویس و تعمیر یخچال خود را به ما بسپارید. صرف هزینه کمتر جهت سرویس و تعمیر یخچال یکی از مسائل مهم در امور تعمیر یخچال. عیب یابی یخچال به شکل صحیح و تشخیص درست مشکل است.

    چراکه در صورت عدم عیب یابی درست. نه تنها یخچال تعمیر نخواهد شد. بلکه ممکن است بخش های دیگر آن نیز دچار مشکل شده و مشتری متحمل هزینه ی گرافی جهت تعمیر یخچال گردد.

    بنایراین در زمان بروز مشکل و اختلال در عملکرد یخچال تماس با یک مرکز معتبر. و حرفه ای در زمینه سرویس و تعمیر یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است.

    تعمیرکاران آقای تعمیرات بدلیل داشتن تجربه بالا در زمینه تعمیر یخچال. به تمامی نقاط قوت و ضعف تعمیر یخچال در انواع برندهای موجود در بازار آشنایی کامل داشته. و پس از عیب یابی صحیح در کمترین زمان قادر به تعمیر یخچال شما خواهند بود. بدون اینکه مجبور به پرداخت هزینه های اضافی جهت تعمیر یخچال باشد.

    یکی از اهداف اصلی ما در مرکز تعمیر یخچال آقای تعمیرات. مسئولیت پذیری و رعایت انصاف در دریافت هزینه عادلانه جهت امور سرویس و تعمیرات یخچال است. چراکه همواره رضایت و خشنودی مشتری برای ما در اولویت است. حضور سریع و به موقع در محل جهت تعمیر یخچال از ویژگی های بارز آقای تعمیرات. می توان به حضور به موقع در محل جهت سرویس و تعمیر یخچال اشاره کرد.

    ما بدلیل داشتن شعب متعدد در تهران، قادر خواهیم بود درست راس ساعت هماهنگ شده در محل حاضر شویم.

    راهنمای کامل معنی کلمات روی یخچال فریزر

    تعمیر یخچال قدیمی

    تعمیر یخچال قدیمی از خدمات منحصر به فرد شرکت آقای تعمیرات است. با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور بیشتر افراد تمایل دارند که یخچال قدیمی خود را تعمیر کرده. و از پرداخت هزینه‌های هنگفت خرید یخچال نو طفره می روند.

    دیگر نگران تعمیر یخچال قدیمی خود نباشید. زیرا آقای تعمیرات با تمام تعمیرکاران خود را برای انواع تعمیرات یخچال های قدیمی آموزش داده. و شما می توانید از تجربیات ۲۵ ساله تعمیرکاران یخچال آقای تعمیرات بهره مند شوید.

    کافیست با شماره 02191035449 تماس بگیرید تا یخچال قدیمی شما دوباره مثل روز اول کارایی خود را به دست آورد.

    از دیگر ویژگی هایی که سبب تمایز آقای تعمیرات از سایر رقبا شده است قیمت کم تعمیر یخچال می باشد.

    تمام قطعات یدکی یخچال در آقای تعمیرات اورجینال بوده و شما می توانید از پشتیبانی شبانه روزی همکاران ما در تعمیرات یخچال بهره‌مند شوید.

      درخواست تعمیرات
      1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

      مراحل تعمیر یخچال در محل

      به محض تماس شما با کارشناسان آقای تعمیرات، ظرف مدت ۲ ساعت تعمیرکاران یخچال به محل شما اعزام می شوند.

      مهمترین کار در تعمیر یخچال، عیب یابی می باشد که توسط تعمیرکار مجاز یخچال این کار به سرعت و با دقت بسیار انجام می پذیرد.

      در این قسمت تعدادی از مراحل تعمیر یخچال در محل را برای شما توضیح داده ایم تا متوجه حساسیت موضوع گردید.

      شایعترین ارور هایی که برای یخچال رخ می دهد نشتی آب یخچال و یخ زدن قسمت های داخلی یخچال هستند. که می تواند طول عمر یخچال را کم کند.

      اشکالات رایج یخچال فریزر

      هر ایرادی که در یخچال رخ می دهد نیازمند روش عیب یابی است که بتوان از طریق آن به درستی برای تعمیر یخچال اقدام کرد. دو روش رایج برای عید یابی یخچال فریزر عبارتند از :

      • بررسی اتصالات برقی و و سیم در تعمیر یخچال

      یکی از دلایل عمده که یخچال نیاز به تعمیر پیدا می‌کند خرابی سیم برق می باشد. توصیه ما به مشتریان مان این است که همیشه از یک محافظ برق برای یخچال و فریزر خود استفاده کنند. اما در صورتی که محافظ یخچال خراب شده باشد باید ابتدا نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کنید. در ۶۰ درصد موارد با رفع خرابی سیم برق یخچال مشکل آن برطرف میشود. در صورتی که در اتصالات برقی مربوط به یخچال ایرادی رخ داده باشد باید با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به رفع ایراد اقدام کرد. پس اولین و بهترین کار در تعمیر یخچال بررسی سیم بندی یخچال می‌باشد که باید با دقت بسیار انجام شود.

      • بررسی ترموستات در تعمیر یخچال در منزل

      دومین مشکل رایج در یخچال ها آسیب دیدن ترموستات است. اولین اقدام برای تعمیر یخچال در منزل باید ترموستات یخچال به درستی بررسی گردد. و در صورتی که کمپرسور حرکتی نداشت باید به این موضوع دقت بیشتری داشت. تعمیر کار غیر حرفه ای در این مرحله امکان دارد که لوله مویی متصل به ترموستات یخچال را خراب کند. و به این ترتیب هزینه بیشتری برای تعمیر یخچال روی دست شما بگذارد.

        درخواست تعمیرات
        1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

        هزینه تعمیر یخچال فریزر

        با توجه به مشکل ایجاد شده برای یخچال فریزر شما هزینه ای تعمیر یخچال متغیر است. برای مثال هزینه تعمیر برد یخچال فریزر یا هزینه تعمیر موتور یخچال فریزر با قیمت شارژ گاز یخچال فرق می کند.

        علاوه بر هزینه تعمیر، دستمزد تعمیر کار نیز به این هزینه اضافه می گردد. در صورتیکه قطعات داخلی یخچال فریزر شما خراب شده باشد. و نیاز به تعویض داشته باشد آقای تعمیرات از قطعات اصلی و اورجینال برای تعویض لوازم داخلی یخچال استفاده می‌کند.

         تعمیر یخچال فریزر در منزل

        تعمیر یخچال در تهران

        آقای تعمیرات به عنوان تعمیرگاه مجاز و معتبر انواع یخچال در تهران است. برای دریافت خدمات تعمیر یخچال در تهران کافیست با ما تماس بگیرید (02191035449) و از خدمات تعمیرات ما با ۱۵ درصد تخفیف بهره مند شوید.

        از خدمات آقای تعمیرات میتوان به تعمیر یخچال خانگی. تعمیر یخچال قدیمی و جدید تعمیر یخساز یخچال، تعمیر یخچال ایستاده. تعمیر یخچال صنعتی، تعمیر یخچال ساید بای ساید و تعمیر انواع یخچال در برندهای مختلف اشاره کرد.

          درخواست تعمیرات
          1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

          در چه زمانی یخچال نیاز به تعمیر پیدا می‌کند ؟

          شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در چه مواقعی باید به تعمیر یخچال بپردازیم ؟ یکی از نکاتی که باید به آن دقت داشته باشید این است که شما باید برای سرویس یخچال فریزرخود برنامه ریزی داشته باشید. و هر ۶ ماه یکبار نسبت به سرویس دوره ای یخچال اقدام کنید.

          در صورتی که مشکلات جدی برای یخچال شما ایجاد شود مانند سرد نکردن مواد غذایی داخل آن. ایجاد سر و صدا در هنگام کار کردن و یا از کار افتادن ناگهانی یخچال. در این زمان شما باید به سرعت با یک تعمیرکار حرفه ای یخچال تماس بگیرید.

          در صورتی که به موقع برای تعمیر یخچال اقدام نکنید امکان دارد قطعات داخلی یخچال بسوزد. و دچار مشکل شود و شما مجبور باشید هزینه بیشتری برای تعمیر و تعویض قطعات یخچال بپردازید.

            درخواست تعمیرات
            1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

            مشکلات یخچال و نحوه تعمیر یخچال

            با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات ارزی در کشور. قیمت لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر روز به روز در حال افزایش است.

            بهترین کاری که در این شرایط می‌توان انجام داد این است که تا حد امکان از خراب شدن یخچال پیشگیری کرد. و از پرداخت هزینه‌های زیاد خرید یخچال شانه خالی کرد.

            پیشنهاد ما به همه مشتریانمان که یک بار تعمیر یخچال را انجام داده‌اند این است. که حتماً هر ۶ ماه یکبار یا حداکثر یک سال یکبار به نسبت به سرویس دوره ای یخچال اقدام کنند.

            به این ترتیب یک تعمیرکار حرفه‌ای تمام قطعات داخلی و حساس یخچال را بررسی کرده. و تا حد امکان از خراب شدن آن پیشگیری می کند.

            اگر نگران هزینه تعمیر یخچال خود هستید ما به شما این اطمینان را می‌دهیم. که کارشناسان آقای تعمیرات نسبت به سایر شرکت ها هزینه کمتری را دریافت کرده. و در این حالت شما می توانید از ۱۵% تخفیف تعمیرات یخچال نیز بهره مند شوید.

              درخواست تعمیرات
              1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

              خنک نکردن یخچال

              رایج ترین مشکلی که برای یخچال ها پیش می آید خنک نکردن مواد غذایی داخل آن است. دلایل زیادی برای خنک نکردن یخچال وجود دارد که عبارتند از :

              • خرابی ترموستات : وظیفه اصلی ترموستات در یخچال تنظیم دمای داخلی آن می باشد. و در صورتی که این قطعه آسیب دیده باشد باید سریعا نسبت به تعویض آن اقدام کنید. زیرا امکان دارد به سایر قطعات یخچال نیز آسیب وارد کند.
              • خرابی کمپرسور : وظیفه کمپرسور در یخچال جابجایی هوا و تهویه هوا است. کمپرسور از قطعاتی مانند سوپاپ و میل لنگ تشکیل شده و در صورتی که هر کدام از این قطعات نیز خراب شده باشد. می تواند در تهویه هوای داخل یخچال خلل وارد کند.
              • خرابی لاستیک درب یخچال : وظیفه اصلی لاستیک درب یخچال جلوگیری از ورود و خروج هوای داخل و بیرون یخچال است. در صورتی که لاستیک آسیب ببیند باعث می شود. که هوای گرم به داخل یخچال وارد شود و به این تعطیل دمای هوای داخل یخچال افزایش می یابد.
              • خرابی فن یخچال : یکی از راه هایی که می توانید متوجه شوید فن یخچال خراب شده یا نه چک کردن دمای موتور یخچال است. زیرا آسیب دیدن فن یخچال باعث گرم شدن موتور و بردهای یخچال می گردد. در صورتی که علت خنک نکردن یخچال خرابی فن باشد. باید هر چه سریعتر نسبت به تعویض آن اقدام کنید زیرا می‌تواند موتور یخچال را از کار بیندازد. مهمترین کاری که باید در زمان خنک نکردن یخچال انجام دهید. مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای می باشد زیرا اگر عیب یابی درستی انجام نگیرد. احتمال سوختن موتور یخچال بیشتر می شود و می تواند هزینه های بیشتری روی دست شما بگذارد.

                درخواست تعمیرات
                1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

                کار نکردن یخساز یخچال ساید بای ساید

                رایج ترین مشکلی که در یخچال های ساید بای ساید رخ‌ میدهد از کار افتادن یخساز است. یخساز از طریق لوله های باریک به آب لوله کشی وصل شده. و در قسمت جلویی آن فیلتر آب قرار گرفته و باعث تصفیه آب می گردد.

                علت کار نکردن یخساز یخچال ساید بای ساید در بعضی از موارد خاموش شدن یخ ساز است. گاهی امکان دارد که قابلیت stop در یخساز یخچال فعال شده باشد و یک تعمیرکار می‌تواند آن را به راحتی درست کند.

                در زمان بروز این مشکل مسیر ورود آب به یخچال را بررسی کنید زیرا گاهی امکان دارد که آب ورودی قطع شده باشد. از دیگر دلایل کار نکردن یخساز یخچال مسدود شدن لوله آب وصل شده به قطعه یخ ساز است.

                روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب

                یخچال های ساید بای ساید که مجهز به فیلتر تصفیه آب می باشند. با مشکل روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب رو به رو می شوند.

                روشن شدن آلارم نشان دهنده این است که باید برای تعویض فیلتر تصفیه آب اقدام کنید. پیشنهاد ما به شما این است که حتماً فیلتر داخل و پشت یخچال را تعویض کنید. زیرا آب به طور کامل تصفیع شده و آنتی باکتریال می گردد.

                  درخواست تعمیرات
                  1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

                  داغ شدن موتور یخچال

                  داغ شدن موتور یخچال از مشکلاتی است که در بیشتر موارد طبیعی بوده و لازم نیست که نسبت به آن نگرانی داشته باشید.

                  در صورتی که موتور یخچال بیش از حد داغ شود به سرعت با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید. (02191035449) زیرا امکان سوختن موتور یخچال وجود دارد.

                  دلیل داغ شدن موتور یخچال آسیب دیدن فن کمپرسور میتواند باشد. زیرا فن وظیفه دارد که قطعه موتور را خنک کرده. و دمای آن را کاهش دهد و در صورتی که خراب شده باشد موتور یخچال داغ می شود.

                  منجمد نکردن فریزر

                  از دیگر مشکلاتی که برای ۳۰ درصد مشتریان آقای تعمیرات رخ داده است. این است که فریزر به خوبی منجمد نمیکند و قابلیت منجمد کردن مواد غذایی به طور چشمگیری کم شده است.

                  دلایل مختلفی برای منجمد نکردن مواد غذایی فریزر وجود دارد. مانند خرابی ترموستات، تمام شدن شارژ گاز یخچال، خرابی فن یخچال و خرابی لاستیک درب یخچال.

                  مهمترین دلیل این مشکل به احتمال زیاد کار نکردن دیفراست است. با مراجعه به یک تعمیرکار حرفه ای یخچال می توانید تمام موارد ذکر شده را بررسی کرده. و متوجه علت منجمد کردن مواد غذایی فریزر شوید.

                    درخواست تعمیرات
                    1. تعمیر و نگهدارینصب و راه اندازی

                     شماره تلفن های نمایندگی و تعمیرگاه تعمیر یخچال در تهران

                    نکات نگهداری یخچال و نیاز کمتر به تعمیر یخچال فریزر

                    با رعایت نکاتی می توانید عمر مفید یخچال فریزر خود را افزایش داده. و از پرداخت هزینه‌های هنگفت به تعمیر و تعویض قطعات یخچال شانه خالی کنید.

                    نکته مهمی که باید در هنگام خرید یخچال به آن دقت داشته باشید این است که یخچال را انتخاب کنید که انرژی کمتری مصرف کند.

                    حتماً برای یخچال فریزر خود از محافظ برق استفاده کنید.

                    درجه قطعه ترموستات یخچال را روی متوسط بگذارید.

                    یخچال و فریزر خود را در نزدیکی دستگاه های حرارت زا قرار ندهید زیرا این امر می‌تواند باعث افزایش مصرف انرژی گردد.

                    سعی کنید یخچال با محیط اطراف خود حداقل ۳ سانتی متر فاصله بگیرد.

                    هرگز مواد غذایی داغ را داخل یخچال قرار ندهید. برای مدتی آن را در دمای محیط قرار داده تا خنک تر شود و سپس داخل یخچال بگذارید.

                    برای قرار دادن مایعات در یخچال حتما از درپوش مخصوص استفاده کنید.

                    اگر قصد تمیز کردن یخچال را دارید حتما آن را از برق بکشید.

                    در صورتی که محل یخچال را تغییر داده اید دو ساعت پس از جابجایی اقدام به وصل کردن آن به برق نمایید.

                    اگر به مسافرت می روید درجه ترموستات را پایین آورده و اجازه دهید کمی یخچال استراحت کند.

                    شارژ گاز یخچال در محل – تعویض موتور یخچال در محل

                    با گستردگی خدمات تعمیرات یخچال ما بهترین ها را تجربه کنید

                    در هر نقطه از تهران و یا در هر زمان از شبانه روز می توانید از خدمات سرویس و تعمیرات یخچال آقای تعمیرات استفاده کنید.

                    تعمیر یخچال آقای تعمیرات شعبه مرکز و جنوب تهران (02191035449)

                    تعمیرات یخچال آقای تعمیرات شعبه شمال تهران (02188332341)

                    تعمیر یخچال آقای تعمیرات شعبه غرب تهران (02188332342)

                    تعمیرات یخچال آقای تعمیرات شعبه شرق تهران (02177538207)

                    خرید آنلاین قطعات یدکی یخچال فریزر و ساید بای ساید

                    قطعات یخچال در تهران
                    4.5/5 - (26 امتیاز)